sky
lift

Правила етикету: як вести себе в офісному ліфті

Сьогодні багато офісів розташовані в багатоповерхових центрах. Ліфт в такому будинку невелике приміщення, в якому регулярно на невеликий час утворюється міні соціум. В одній кабіні виявляються абсолютно незнайомі люди: директора, клерки, службовці, відвідувачі.

Для мирного співіснування в ліфті необхідно знати і дотримуватися простих правил традиційного і ліфтового етикету. Вони допоможуть не дратувати один одного, виявляти ввічливість і повагу до оточуючих пасажирам.

 

3 правила ліфтового етикету

 

  1. Не розмовляйте по телефону. Обмежені розміри кабіни роблять всіх оточуючих мимовільними слухачами вашої бесіди. Це не тільки непристойно, але і неприємно. Якщо розмова дуже термінова і її неможливо уникнути, обмежтеся короткими відповідями, знизивши тон голосу. Але найкраще скажіть співрозмовнику, що передзвоните через кілька хвилин.
  2. Притримуйте закриваючі двері, якщо бачите, що наближається людина. При спізнені на ділову зустріч дорого кожна хвилина, і якщо сьогодні ви не почекаєте цього пасажира, завтра він не почекає вас. Взаємовиручка допомагає у важкий момент і піднімає настрій.
  3. Дотримуйтесь межі особистого простору. Кабіну ліфта рідко можна назвати просторим приміщенням, однак навіть в ній намагайтеся тримати відстань з іншими пасажирами, наскільки дозволяє місце. Від занадто близького наближення сторонньої людини люди не тільки відчувають дискомфорт, а й стають агресивними.

Проведені між офісними співробітниками соціальні опитування виявили, що порушення саме цих трьох правил отруює життя на роботі і викликає негатив до незнайомих людей в ліфті і навіть конфлікти з ними.

Правила хорошого тона

Крім особливих офісних правил в ліфтах комерційних будівель необхідно дотримуватися і традиційні норми ввічливої поведінки. Серед них для пасажирів ліфтів особливо актуальні кілька:

  • чоловіки, по можливості, повинні пропускати вперед жінок, а молоді люди – літніх. Але дотримуватися цього правила варто тільки в тому випадку, якщо це не створить штовханини в невеликому просторі кабіни або майданчика;
  • на кнопки поверхів в кабіні або виклику на сходовому майданчику повинен натискати та людина, яка стоїть біля панелі управління. Тягнуться через людей, які стоять поруч непристойно. Якщо перед кнопкою чоловік і жінка, дама зазвичай говорить на який їй поверх, надаючи право стоячому поряд зробити виклик;
  • за правилами безпеки якщо з дорослими їде дитина, першим в кабіну заходить старший, а потім дитя, а з виходом з ліфта все навпаки;
  • будьте делікатними – не роздивляйтеся інших пасажирів в упор або нишком, дивіться в сторону. Якщо з Вами заговорили, тоді ваш погляд повинен бути спрямований в очі співрозмовнику.

Менеджери компанії «Скайліфт» завжди до ваших послуг, щоб проконсультувати з усіх питань щодо поведінки в ліфтах, роботи підйомного обладнання, вибору і придбання ліфтів.

схожі статті